bluetrail-timmert-hard-aan-de-weg

BlueTrail timmert hard aan de weg

In tegenstelling tot de private markt hebben we gezien dat het aantal interim aanvragen binnen de publieke markt nog steeds toenemen. Veel bedrijven werken al met een hybride model; een vaste kern met een externe schil eromheen van freelance professionals met expertises die flexibel nodig zijn wanneer er vraag naar is. Tijdens Covid-19 zien we ook dat er een steeds grotere toestroom is van vast naar flex. Uiteraard is dit voornamelijk in professies waar daadwerkelijk schaarste heerst.

Kortom er is zowel een toestroom van nieuwe interim opdrachten als nieuwe professionals die de stap maken van vast naar flex. Met het grote aanbod wilt iedereen het overzicht bewaren van de openstaande interim opdrachten. Nog belangrijker is om met een intermediair te werken die de vraag achter de aanvraag begrijpt, die de opdrachtgever kent en daadwerkelijk een waarde toevoegt voor jou als professional.

Wij als BlueTrail hebben het afgelopen jaar een sterke ontwikkeling doorgemaakt en voornamelijk ingezet op kennis van de opdrachtgever en transparantie van het proces, de keten en het aanbod. Zo zetten we ons netwerk bij de opdrachtgever actief in om de slagingskans te vergroten, het exclusieve aanbod te vergroten en de inhuurketen klein te houden. Daarnaast hebben we de keuze gemaakt om sterk in te zetten op het zelf binnenhalen van mantelovereenkomsten binnen de Rijksoverheid. We hebben een zeer ervaren Bidmanager aangetrokken die het volledige aanbestedingsproces van a tot z begeleid. We zijn dan ook enorm trots om binnenkort de eerste concrete successen te kunnen melden. Deze stap draagt bij aan de transparantie, maar belangrijker nog is dat we in staat zijn om met (voor)kennis de succesratio’s voor jou als professional te verhogen.

BlueTrail streeft voor de professional in de procedure altijd naar de economisch meest voordelige inschrijving waarbij de kwaliteit leidend is. De kennis in de opbouw van inhuurtarieven en marktconformiteit van tarieven zijn een belangrijk middel om te sturen op een goede verhouding van tarief en kwaliteit. Dit doen wij door ons commerciële verdienmodel bloot te leggen, jij als professional weet dus waar je aan toe bent. Open, eerlijk en transparant zoals dit hoort!

Samengevat vinden jullie bij ons nu gemiddeld 120 nieuwe vacatures per week. Alle actuele vacatures staan in het vacature overzicht.

Ben jij een ICT professional, werkzaam in het sociale domein, project of programma management, civiele techniek of een echte communicatiespecialist en (binnenkort) op zoek naar een nieuwe opdracht?

Zorg dat je als eerste opvalt als we gaan starten met de selecties. Dat doe je zo:

  • Upload je up-to-date cv in onze database zodat je meegenomen kan worden in de eerste selecties wanneer we op zoek gaan naar geschikte professionals.
  • Meld je ook aan voor onze job alert en ontvang voor jou relevante opdrachten in je mailbox, waar je direct op kunt reageren.
  • Plan een afspraak met een van onze resource consultants voor een vrijblijvende kennismaking zodat we proactief kunnen bekijken wat voor opdrachten er beschikbaar zijn / komen of om te sparren over de mogelijkheden.
  • De afgelopen jaren zien we ons slagingspercentage per kwartaal stijgen door de juiste focus en kennis van de opdrachtgevers. Dit is het resultaat van de ludieke manier van aanbieden, ons te blijven focussen op kwaliteit en proberen te voldoen aan de vraag achter de vraag.  Daarnaast proberen we ook met jou de beste cultuurmatch te maken zodat we maximaal inzetten op continuïteit.

Heb je verder vragen neem dan zeker contact op met ons op telefoonnummer +31 172 618 722!

More from our blog: