Support Medewerker Sr. / Beheerder Jr.

Zuid-Holland 40 u p/w
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Het gaat om 1e lijn tickets oplossen en registratie van hardware:

  • Door thuiswerken heeft iedereen nu een device mee naar huis en deze moeten worden geregistreerd, CMDB moet worden bijgewerkt.
  • Er wordt in teamverband op locatie gewerkt, je neemt voornamelijk de telefoon op en werkt 1e lijn tickets weg.

Wat wordt er van jou gevraagd?

KNOCK-OUT:

  • Je beschikt over 3-5 jaar ervaring.
  • Je beschikt over een goede Spraak en Schrift Engels niveau.
  • Je hebt ervaring met werkplekbeheer (plaatsen desktops/Monitoren).
  • Je hebt ervaring met gebruikers telefonisch te woord staan.
  • Je hebt ervaring met SCCM (inspoelen desktops/laptops/Surfaces).
  • Je hebt ervaring met Active Directory (User beheer/Password reset).
  • Je hebt ervaring met PowerShell.
Reacties van kandidaten die geen kennis van/ervaring met de gestelde eisen hebben, worden door de opdrachtgever terzijde gelegd.

Gunningscriteria:
  • Je hebt ervaring met Iphone deployment d.m.v. Airwatch (wens, vergelijkbare tool ook acceptabel).
  • Je beschikt over Intune ervaring.
Competenties:
  • Wij zijn op zoek naar iemand die zelfstandig kan werken (inwerken zal een uitdaging zijn gezien de situatie).
  • Communicatief sterk, maakt snel contact.
  • Verder een teamspeler die bereid is de handen uit de mouwen te steken en doet wat nu nodig is om de organisatie te ondersteunen.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2020-44228
Locatie Rotterdam
Startdatum 1 januari 2021
Einddatum 31 maart 2021
Optie op verlenging Ja
Uren per week 40 u p/w
Intakegesprek 24 december 2020
Sluitingsdatum 22 december 2020 12:00

Kan ik je op weg helpen?

Bart Wille

b.wille@bluetrail.nl
+31 (0)6 233 789 58
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail