Medewerker Servicedesk

Utrecht 36 u p/w MBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Als medewerker servicedesk ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij vragen over de tablet, PC, smartphone, bedrijfsapplicaties en/of ondersteunende software zoals Office. Jouw ervaring zorgt ervoor dat je de stabiele factor bent, terwijl je ervoor zorgt dat problemen, storingen en andere incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd eerst of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je vindt het leuk om bij een verstoring mee te puzzelen om de oplossing snel boven water te krijgen. Kom je er niet uit? Dan betrek je collega’s van het team Realisatie en Beheer (R&B) of van een ander team van IT Dienstverlening en Advies (ITDA). Jij maakt het team beter en het team maakt jou beter. De afdeling ITDA werkt nauw samen met andere interne dienstverlenende afdelingen en kijkt dus verder dan het eigen vakgebied.

Wat wordt er van jou gevraagd?

KNOCK-OUT:

  • Je hebt minimaal een MBO opleiding niveau 4 ICT afgerond. Referentie vereist.
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een ICT servicedesk. De omvang van de organisatie minimaal 1000 gebruikers. Referentie vereist.
Gunningscriteria:
  • Je hebt relevante ervaring in een grote tot middelgrote gemeente.
  • Je hebt ervaring met clientele als servicemanagementpakket. De organisatie gebruikt dit pakket als servicemanagementtooling.
  • Je beschikt over een training/ opleiding in klantgericht communiceren. De organisatie vindt klantgerichtheid een belangrijk aspect binnen deze functie.
Competenties:
  • Flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel met een scherp oog voor waar het werk ligt maakt van jou een potentiele kandidaat.
  • Een grote klus op je bord? Je stroopt je mouwen op en zet je schouders eronder, doorziet problemen snel en bent goed in staat om de juiste oplossing over te brengen aan anderen.
  • Daarnaast denk je ook mee over veranderingen en verbeteringen van de dienstverlening.
  • Omdat we in dagroosterdiensten werken, zijn flexibiliteit en een collegiale houding een vereiste. Collega's kunnen altijd bij je terecht voor advies. 

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2020-44072
Locatie Amersfoort
Startdatum 10 januari 2021
Einddatum 10 juli 2021
Optie op verlenging Ja
Uren per week 36 u p/w

Sluitingsdatum 30 december 2020 22:59

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail