Juridisch Adviseur, 24 u p/w

Zuid-Holland 24 u p/w Geen
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Het Bedrijfsvoeringsteam (BVT) van het Klant Contact Centrum (KCC) van de organisatie ondersteunt de uitvoerende afdelingen. Eén van de teams is het Kwaliteitsteam, dat bestaat uit juridisch adviseurs en de adviseurs kwaliteit. De juridische advisering en ondersteuning betreft de (juridische) kwaliteitszorg, opstellen van regelgeving en het voeren van bezwaar- en beroepsprocedures.

Taken van de Juridisch adviseur zijn onder meer:

  • Het voeren van schriftelijk en mondeling verweer in bezwaar- en beroepsprocedures;
  • Deelnemen aan ambtelijk horen in bezwaarprocedures;
  • Kwaliteitscontrole van werkprocessen binnen het sociaal domein;
  • Juridische ondersteuning bij uitvoeringsvraagstukken.

Wat wordt er van jou gevraagd?

KNOCK-OUT:

  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met de juridische vertegenwoordiging - bezwaar en beroep.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met het Sociaal Domein en specifiek ervaring met minimaal de kennisvelden WMO, Jeugd, Participatiewet, schuldhulpverlening (SHV), Algemene wet bestuursrecht (Awb).
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring met kwaliteitscontrole en het overbrengen van kennis en het verbeteren van de juridische kwaliteit binnen het Sociaal Domein.
  • Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring bij een overheidsinstelling.
Reacties van kandidaten die geen kennis van/ervaring met de gestelde eisen hebben, worden door de opdrachtgever terzijde gelegd.

Gunningscriteria:
  • Je hebt meer dan 2 jaar (bij voorkeur meer dan 5 jaar) werkervaring binnen het Sociaal Domein en specifiek ervaring met de verschillende kennisvelden minimaal WMO, Jeugd, Participatiewet, schuldhulpverlening (SHV), algemene wetbestuurswet (Awb).
  • Je hebt werkervaring bij een gemeente.
  • Je hebt meer dan 2 jaar (bij voorkeur meer dan 5 jaar) kennis en ervaring met juridische vertegenwoordiging (bezwaar en beroep).
Competenties:
  • Analytisch vermogen
  • Inlevingsvermogen
  • Overtuigingskracht
  • Initiatief
  • Klant- en servicegericht
  • Communicatief vaardig

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2020-44222
Locatie Zuid-Holland
Startdatum 1 februari 2021
Einddatum 1 juli 2021
Optie op verlenging Ja
Uren per week 24 u p/w
Intakegesprek 12 januari 2021
Sluitingsdatum 5 januari 2021 07:00

Kan ik je op weg helpen?

Anouk van der Pijl

a.vanderpijl@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 192 57
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail