Functioneel/Technisch (Office 365) Beheerder (2fte)

Noord-Holland 36 u p/w HBO;Universitair
Swoosh-headers

Functieomschrijving

De organisatie wil door de inzet van Office 365 meer halen uit de digitale samenwerking. Een van de uitdagingen hierbij is duurzaam documentenbeheer en het voldoen aan wet- en regelgeving omtrent het archiveren en vernietigen van informatie binnen Office 365 en het digitale archief. Vanuit de AVG gelden eisen voor het beschermen van persoonsgegevens van klanten en medewerkers.
De organiatie is daarom op zoek naar een Functioneel/Technisch (Office 365) Beheerder (met middleware en recordsmanagement als specialisme), die ervaring heeft met informatie-uitwisseling tussen client-software en informatiesystemen, zoals SharePoint Online en Ometa Framework/ Corsa Next.
Voor de Scrum Teams (Samen)werken zoeken wij een Functioneel/Technisch (Office 365) Beheerder met een pragmatische insteek om de:

  • Kwaliteit van de diverse systemen en de dienstverlening naar de gebruikers toe, continue te blijven verbeteren.
  • Benodigde samenwerking binnen en buiten het team te bewerkstelligen en te onderhouden; samen bereik je meer dan alleen.
  • Levenscyclus van de gebruikte systemen veilig en up-to-date te houden.
  • Integraties binnen het bestaande applicatielandschap te bewerkstelligen en te onderhouden.
De Scrum Teams (Samen)werken hebben een aantal grote onderwerpen op de backlog staan, zoals:
  • De implementatie, configuratie en adoptie van Office365 producten bij de organisatie.
  • Het creëren van gestructureerde opslag in SharePoint. Al dan niet geïntegreerd met andere DMS-sen.
  • Het creëren van gestructureerde opslag in het digitale archief in Corsa Next. Al dan niet geïntegreerd met andere DMS-sen.
  • Het migreren van lokale bestanden naar SharePoint.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
  • Onderhouden van SharePoint en Corsa infrastructuur door middel van het Ometa-framework.
  • Het beheren van CMIS.
  • Het configureren en onderhouden van beveiligde verbindingen tussen SharePoint, Corsa en organisatie informatiesystemen.
  • Toepassen van versiebeheer.
  • Controleren op en uitvoeren van security patches.
  • Samenwerken met andere functionele en technische beheerders binnen en buiten het team.
  • Het oppakken van gebruikersmeldingen.
  • Het beheren van applicaties zoals Adlib, Andreas, Artemis, Atlas, iBabs, LCMS, NotuBiz en Treesize.
  • Afstemming binnen het beheerteam en het Chapter Application Engineers voor het overdragen én op peil houden van kennis.
De digitalisering bij de organisatie wordt uitgevoerd volgens de richtlijnen van SAFe. Zo zijn er verschillende Agile Release Trains(ART) die ieder aan een specifiek product werken. Zo is er ook een ART gericht op ‘De Werkplek’. De Scrum Teams (Samen)werken werken aan een digitale samenwerkingsomgeving binnen de mogelijkheden van Office365.
De Scrum Teams (Samen)werken bestaan uit een ontwikkelteam en een beheerteam. Samen zijn zij de verbindende factor tussen enerzijds de medewerkers van de organisatie en anderzijds de medewerkers van IT, tussen plezierig samenwerken met collega’s en slimme digitale oplossingen. We hanteren het credo ‘Vakmanschap zonder gedoe, verrassend goed geregeld!”. Onze medewerkers zijn echte vakmensen: buiten en op het hoofdkantoor. Van monteur tot juridisch adviseur, van dijkinspecteur tot dataspecialist. Al deze betrokken medewerkers maken de organisatie samen tot een informele en open werkgever. Wij stimuleren je om elke dag een stukje beter te worden. 

Wat wordt er van jou gevraagd?

KNOCK-OUT:

  • Je bent in het bezit van een HBO- of WO-diploma.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring als functioneel/ technisch (applicatie) beheerder.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met configureren van informatieuitwisseling tussen client-software en informatiesystemen.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met CMIS, REST-API, XML, en Microsoft SQL Server.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met document- en records management.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met software lifecycle- en patch management.
  • Je hebt meer dan 5 jaar ervaring met communicatieprotocollen en netwerkbeveiliging.
Reacties van kandidaten die geen kennis van/ervaring met de gestelde eisen hebben, worden door de opdrachtgever terzijde gelegd.

Gunningscriteria:
  • Je hebt begrip van ISO 27001 Informatiebeveiliging.
  • Je hebt minimaal 1 jaar (bij voorkeur meer dan 5 jaar) ervaring met werken in een Agile omgeving.
  • Je hebt minimaal 1 jaar (bij voorkeur meer dan 5 jaar) ervaring met TOPdesk, of een vergelijkbaar service management systeem.
  • Je hebt minimaal 1 jaar (bij voorkeur meer dan 5 jaar) ervaring met Microsoft Azure.
Competenties:
  • Verder vragen we van je dat je flexibel bent en dat je je makkelijk aanpast aan veranderingen.
  • Een probleem is voor jou een uitdaging en je neemt snel het initiatief om deze op te lossen.
  • Een snelle begripsvorming en het begrijpen van de context is voor jou vanzelfsprekend.
  • Je communicatieve vaardigheden komen goed van pas in de samenwerking met anderen.
  • Je bent een echte teamplayer en je zet je in voor het gezamenlijk behalen van de gewenste resultaten.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2020-43953
Locatie Amsterdam/vanuit huis
Startdatum 25 januari 2021
Einddatum 25 januari 2022
Optie op verlenging Ja
Uren per week 36 u p/w
Intakegesprek 13 januari 2021
Sluitingsdatum 30 december 2020 09:00

Kan ik je op weg helpen?

Jordi Tuhumena

j.tuhumena@bluetrail.nl
+31 (0)6 516 780 28
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail