Medewerker Inkoop

Utrecht 20-24 u p/w 4 maanden HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Je komt te werken bij het taakveld Inkoop (team Juridische Zaken, Openbare orde en Veiligheid en Inkoop, thema Koers) om de contractregistratie binnen de organisatie te borgen. Je werkt samen met de senior inkoopadviseur en de inkoopadviseur en levert een bijdrage aan het project inkoop voor het verder professionaliseren van inkoop binnen de organisatie (o.a. inrichting klantreis). Dit is een opdracht waarvoor enige ervaring fijn is, maar vooral competenties zoals goede communicatieve vaardigheden, zelfstandig en gezamenlijk werken, gestructureerd en planmatig werken en een proactieve instelling belangrijk zijn.

Je draagt bij aan dan wel ondersteunt bij de volgende werkzaamheden :

  • Het ondersteunen bij het inrichten van de klantreis:Aansluiting tussen inkooptrajecten en contractbeheer
  • Het vindbaar maken van informatie over inkoop intranet
De registratie van inhuurcontracten:
  • Ontwerpen van registratieproces voor inhuurcontracten
  • Implementatie van registratie inhuurcontracten
  • Borgen van inhuurcontractregistratieproces (gelinkt aan kernregistratie en rekening houdend met AVG)
Verdere professionalisering contractbeheer
  • Fungeren als aanspreekpunt voor collega’s met betrekking tot contractbeheer
  • Het inwerken van nieuwe medewerkers in contractbeheer zodra zij zijn aangenomen
  • Onderzoeken van alternatieven voor de huidige contractbeheertool
  • Het bewaken van het proces en het uitvoeren van kwaliteitscontroles
Contractmanagement (i.s.m. strategisch inkoopadviseur)
  • Ondersteunen in het onderzoeken van de organisatiebehoefte met betrekking tot contractmanagement
  • Het in kaart brengen van de huidige praktijk van contractmanagement binnen de organisatie
  • Ondersteunen in het ontwerpen van het toekomstige contractmanagementproces
  • (Co-)adviseren over de inrichting van contractmanagement, inclusief het gebruik van geschikte systemen

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding.
  • Je hebt minimaal een half jaar ervaring met inkoopgerelateerde werkzaamheden binnen een overheidsorganisatie.
Wensen bij de opdracht:

  • Je volgt of beschikt over een inkoopgerichte opleiding.
  • Je hebt minimaal een half jaar ervaring met inkoopgerelateerde werkzaamheden binnen een gemeente.
  • Je hebt kennis van geautomatiseerde systemen zoals Topdesk en Purfact (spendtool).
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken.
  • Je hebt kennis van en ervaring met het professionaliseren van inkoop vanuit een project in een ondersteunende rol.
  • Je hebt kennis van en ervaring met registratie contracten en contractbeheer.
  • Je kan contracten zelfstandig lezen en relevante informatie kunnen verwerken.
Competenties:

  • Adviesvaardigheden.
  • Project- en planmatig werken en schrijven.
  • Schakelt makkelijk in stijlen van communiceren zodat je gesprekken kan beïnvloeden en soepel kan afstemmen op verschillende gesprekspartners.
  • Werkt zowel zelfstandig als in samenwerking met anderen aan resultaten.
  • Hands on.
  • Vindt de weg snel in de organisatie.
  • Gevoel voor werken in een politiek-bestuurlijke omgeving.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2025-00364
Locatie Doorn
Startdatum 3 februari 2025
Einddatum 31 mei 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 20-24 u p/w
Intakegesprek 22 januari 2025
Sluitingsdatum 16 januari 2025 16:00

Kan ik je op weg helpen?

Lois Duivenvoorden

l.duivenvoorden@bluetrail.nl
+31 (0)6 272 569 30
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail

Cookie Consent with Real Cookie Banner