Medewerker Administratie Geografische / Ruimtelijke Informatie.

Noord-Holland 8-36 u p/w 12 maanden HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Voor de afdeling Bezwaren en Bestanden zijn we op zoek naar 6-8 communicatieve administratieve/datamedewerkers. Deze medewerkers kunnen op 5 verschillende taken ingezet worden, waar het altijd gaat om bulkwerk en repetitieve taken. Het is de bedoeling dat de medewerkers deze processen allemaal onder de knie hebben, zodat ze multi-inzetbaar zijn op de verschillende processen. Vanwege het fluctueren van de werkvoorraad willen we gaan werken met een pool van 6-8 mensen.
Let op: Je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur in de week waarbij het werk wekelijks kan fluctueren en de inzet aangepast kan worden naar 8 tot 36 uur per week. Het aantal te werken uren wordt een week van tevoren doorgegeven.

Werkzaamheden

  • De afhandeling van bezwaren;
  • Je bent verantwoordelijk voor het subjectenbeheer (Bestandswerk);
  • Je bent verantwoordelijk voor de correspondentie;
  • Je doet een permanente markt analyse;
  • Je verzorgt incidentele rapporten.
De opdrachtgever(s)
We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. We streven daarbij naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Dus wie jij ook bent: bij ons ben je van harte welkom!
Belastingen gemeente Amsterdam int jaarlijks ca. 700 miljoen euro. Dat is geld van Amsterdammers, dat is geld voor de stad. Belastingen gemeente Amsterdam draagt er zorg voor dat Amsterdammers hun rechtmatige bijdrage betalen voor de voorzieningen in de stad. Denk bijvoorbeeld aan het wegennet, het onderhoud van de grachten, de sociale voorzieningen en de leefbaarheid in de stad. Dit gebeurt door het heffen en innen van belastingen zoals de afvalstoffenheffing, onroerendezaakbelasting, toeristenbelasting etc. En hiernaast zorgt Belastingen Amsterdam ook voor de afdracht van Amsterdam aan de Rijksbelastingdienst. De burgers moeten er op kunnen vertrouwen dat Belastingen gemeente Amsterdam op een goede manier met hun gegevens en hun geld omgaat.
Belastingen gemeente Amsterdam is als organisatie in ontwikkeling en streeft er elke dag naar om een risicobewuste organisatie te zijn, die effectief en resultaatgericht samenwerkt met partners in de keten. Het is een prachtige organisatie, met volop kansen en mogelijkheden voor mensen die hun nek durven uit te steken!
De afdeling WHT is verantwoordelijk voor de uitvoering van de hoofdprocessen Waarderen, Heffen & Toezicht. Daarnaast zijn er de twee afdelingen; Centrale Processen en Advies (CP&A) en Invordering en Incasso (I&I) waarmee samengewerkt wordt in de keten.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je beschikt over ervaring met werken met geografische of ruimtelijke informatie.
  • Je bent beschikbaar voor een minimale periode van 12 maanden.
  • Je hebt ervaring met computers en technische softwareprogramma’s, zoals GIS-programma’s, CAD of vergelijkbare programma’s.
  • Je beschikt over een HBO diploma in de techniek/gebouwde omgeving of je bent bezig met een technische opleiding.
Wensen bij de opdracht:
  • Je bent digitaal vaardig en in staat om op korte termijn complexe digitale programma’s in de techniek te leren.
  • Je hebt ervaring met het doorgronden van informatie en analyseren.
  • Je hebt ervaring met het schakelen tussen verschillende werkprocessen.
Competenties:
  • Oordeelsvorming
  • Omgevingsbewustzijn
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Initiatief
  • Verantwoordelijkheid

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-06321
Locatie Amsterdam
Startdatum 30 september 2024
Einddatum 30 september 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 8-36 u p/w

Sluitingsdatum 13 september 2024 06:00

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail