HR medewerker

Noord-Brabant 36 u p/w 7 maanden MBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Als interim HR medewerker ben je een spin in het web op het gebied van allerhande HR zaken. Je vindt het leuk om samen met een directe collega de HR administratie te runnen en naar een hoger plan te brengen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen met de vele uitdagingen die er liggen.

Wat ga je doen
De organisatie staat de komende jaren voor enkele forse uitdagingen En als HR medewerker lever je samen met het team een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling en het inbedden van HR-processen. Dit alles doe je niet alleen maar in een veelzijdig, gezellig en professioneel HR team van zeven collega’s waarbij diverse talenten aanwezig zijn. In samenspraak met hen help je de basis naar een hoger plan te brengen. Je bent zeer bekwaam in het werken in het personeels- salarissysteem: AFAS. Je begrijpt hoe HR processen werken en hoe deze zo efficiënt mogelijk ingericht kunnen worden. Door je ervaring op het gebied van HR weet je hoe bijvoorbeeld CAO en HR regelingen ingepast kunnen worden in een administratie. Er liggen daarnaast allerlei mooie uitdagingen op je te wachten!

Wat doet de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB)?
De ODZOB is één van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. De omgevingsdiensten zijn opgericht in 2013 o.a. naar aanleiding van de vuurwerkramp in Enschede, de brand in het Hemeltje in Volendam en de ramp in Moerdijk. Het organiseren van de vergunningverlening, het toezicht en de handhaving op het gebied van omgevingsrecht moest slimmer. Onze opgave is dan ook het zorgen voor een veilige, gezonde en duurzame, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant hier aan te werken.

Werken bij de Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Wij zijn een club van “doeners”. Dagelijks werken we met enorme betrokkenheid aan veiligheid, gezondheid en duurzaamheid. Bij ons werken ruim 250 medewerkers, met uiteenlopende specialismen. Gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bouwvergunningen, duurzaamheid en energie, welstand en monumenten, bodemverontreiniging, illegale ontgrondingen en zwemwatercontroles, vormen maar een kleine dwarsdoorsnede van waar we ons mee bezig houden.

Samenwerken is bij ons van groot belang. Er is een informele werksfeer waarin collega’s elkaar snel kunnen vinden én leren kennen. Collega’s zijn behulpzaam en staan voor elkaar klaar. Het open en flexibele kantoorconcept draagt daar zeker aan bij. Wij werken zoveel mogelijk digitaal én locatie- en tijdsonafhankelijk. Hierdoor heb je veel vrijheid, wij geloven erin dat mensen eigen verantwoordelijkheid kunnen dragen en daar ook naar handelen. Door te doen waar je goed in bent én wat je leuk vindt, kun je iedere dag het beste uit jezelf en je werk halen.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen voor deze opdracht

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring met AFAS Insite en Profit.
  • Je hebt minimaal een MBO+ opleiding, werk- en denkniveau.
  • Je bent in het bezit van AFAS certificaten; waaronder AFAS algemeen, AFAS HRM & Payroll.
Wensen voor deze opdracht
  • Je hebt HR ervaring op het gebied van personeels- en salarisadministratie.
Competenties
Onze nieuwe collega is een analytische, gedreven persoonlijkheid. We zoeken een enthousiaste, prettige persoonlijkheid met een praktische inslag op HR. Je bent communicatief en schriftelijk vaardig en samenwerkingsgericht. Naast dit alles zoeken we natuurlijk ook gewoon een leuke collega, met wie het goed samenwerken is.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-03886
Locatie Eindhoven
Startdatum 1 juli 2024
Einddatum 1 februari 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 36 u p/w

Sluitingsdatum 17 juni 2024 15:00

Kan ik je op weg helpen?

Anouk van der Pijl

a.vanderpijl@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 192 57
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail