Directievoerder

Noord-Holland 16-24 u p/w 12 maanden HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

Voor het project Overspanningen zijn we op zoek naar een Directievoerder. De directievoerder UAV is de verbindende schakel tussen de interne organisatie en de uitvoerende partijen. De directievoerder UAV stemt samen met de projectleider, contractmanager en toezichthouder de werkzaamheden af tussen de uitvoerende partijen en derden. De werkzaamheden bestaan uit het voeren van directie op aannemers bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden (preventief en correctief) aan de openbare verlichting, het dagelijks onderhoud, preventief onderhoud, klussen en projecten en hebben betrekking op openbare verlichting en het verledding programma. Als vakbekwame en zelfstandige directievoerder word je ingezet op het project Overspanningen dat zich in de hele stad afspeelt. Je zal vooral buiten aanwezig zijn, vaak op meerdere locaties en projecten tegelijk. De complexiteit van het werk zit soms in de techniek, soms in de drukke Amsterdamse omgeving en soms in de belangen van betrokken partijen, maar meestal in alle drie.

Werkzaamheden

  • Het coördineren van contractbeheersing, en kwaliteitsborging van de diverse deelopdrachten.
  • Het vertegenwoordigen van de opdrachtgever binnen de overeengekomen bevoegdheid.
  • Het bijwonen resp. leiden van de bouwvergadering.
  • Het geven van instructies aan het (dagelijks) toezicht.
  • Het opzetten en/of bijhouden van planning, detailtijdbewaking en werkcoördinatie.
  • De voortgangsbewaking, kostenbewaking en signalering.
  • Beoordeling van verrekenbare hoeveelheden en meer- en minderwerk.
  • Het opdragen van werk ten laste van bestekwijzigingen, de verrekenbare hoeveelheden en het meer- en minderwerk binnen de door de opdrachtgever verleende bevoegdheid.
  • Het adviseren inzake de termijnbetalingen.
  • Het maken van periodieke financiële overzichten.
  • Opstellen van een opleverdossier voor opdrachtgever.
  • Het assisteren bij het opleveren van het werk en bij het overdragen aan de opdrachtgever.
  • Afrekening van aannemingssom, stelposten, verrekenposten, meer- en minderwerken, mantelposten, kortingen, bonusregeling etc.
  • Het aan het einde van de onderhoudstermijn wederom opnemen van het werk, om te constateren of de aannemer aan al zijn verplichtingen heeft voldaan.
  • Het uitbrengen van advies over de eindafrekening van het werk.
  • Het adviseren over toekomstig onderhoud.
De opdrachtgever(s)
Het cluster Ruimte en Economie staat voor het creëren van de ruimtelijke en economische randvoorwaarden die nodig zijn om Amsterdam tot een sterke metropool uit te laten groeien. Dit doet het cluster vanuit opgaven in de ruimtelijke economische sector van zowel het college als ook de bestuurscommissies van de stadsdelen en met en voor de huidige en toekomstige bewoners, bedrijven en bezoekers. Zo is en blijft de stad goed bereikbaar, is Amsterdam duurzaam en biedt het alle mogelijkheden voor goede leefmilieus en optimale ontwikkeling van de economie.
Het Ingenieursbureau (IB) maakt deel uit van de cluster Ruimte en Economie en is dé partner binnen de gemeente Amsterdam op het gebied van inkoop, techniek, en projectrealisatie in grond-, weg- en waterbouw. Het IB heeft expertise op het gebied van civiele constructies, water en deltatechnologie, stedelijke inrichting en milieu infrastructuur, verkeersadvies, verlichting en project- en contractmanagement. De werkzaamheden in de vacature worden in opdracht gegeven vanuit het team Verlichting en Verkeerssystemen, vakgroep Openbare Verlichting.

Wat wordt er van jou gevraagd?

Eisen bij de opdracht:

  • Je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring als directievoerder openbare verlichting of vergelijkbaar.
  • Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt minimaal een relevante HBO opleiding.
  • Je hebt een geldig VCA-certificaat.
Wensen bij de opdracht:
  • Je hebt kennis en ervaring met verschillende contractvormen, waaronder RAW/Raamovereenkomst.
  • Je hebt de bereidheid om ’s avonds, ’s nachts en in het weekend te werken.
Competenties:
  • Analytisch vermogen
  • Omgevingsbewustzijn
  • Klantgerichtheid
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Verantwoordelijkheid

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-05177
Locatie Amsterdam
Startdatum 1 september 2024
Einddatum 31 augustus 2025
Optie op verlenging Ja
Uren per week 16-24 u p/w

Sluitingsdatum 22 juli 2024 06:00

Kan ik je op weg helpen?

Albert de Feij

a.defeij@bluetrail.nl
+31 (0)6 184 204 34
Whatsapp mij

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail