Functieomschrijving
De belangrijkste taken:
- Spil in de operationele dagelijkse relatie met klant in het eventproces;
- Het door specifieke systemen van de klant, dan wel e-mail, telefoon etc. registreren, monitoren en verwerken van service aanvragen;
- De klant(systemen) up-to date houden;
- Routeren van de service aanvragen naar de juiste competence centers;
- Het overleg met de planning inzetten van medewerkers in overleg met de klant ten einde de service aanvraag uit te voeren;
- Zorg dragen met de Logistieke planner voor het tijdig beschikbaar hebben van de reserveonderdelen;
- Bij mogelijke overschrijding van het SLA tijdig escaleren;
- Problemen signaleren, indien mogelijk oplossen en zo nodig escaleren;
- Verantwoordelijk voor de juiste invulling van het service managementsysteem;
- Het maken van de prijsopgave betreffende T/M calls.
Wat wordt er van jou gevraagd?
- Je hebt een afgeronde MBO/+ opleiding.
- Je hebt ervaring met telefonische omgang met klanten en collegae.
- Je hebt inzicht in werken met Service Management Systemen.
- Persoonlijke vaardigheden en eigenschappen.
- Zeer goede communicatieve vaardigheden.
- Stressbestendig.
- In groepsverband kunnen werken.
- Kennis van de Engelse en Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk.
- Flexibele instelling.