Customer Agent

Noord-Holland 40 u p/w MBO;HBO
Swoosh-headers

Functieomschrijving

De belangrijkste taken:

  • Spil in de operationele dagelijkse relatie met klant in het eventproces;
  • Het door specifieke systemen van de klant, dan wel e-mail, telefoon etc. registreren, monitoren en verwerken van service aanvragen;
  • De klant(systemen) up-to date houden;
  • Routeren van de service aanvragen naar de juiste competence centers;
  • Het overleg met de planning inzetten van medewerkers in overleg met de klant ten einde de service aanvraag uit te voeren;
  • Zorg dragen met de Logistieke planner voor het tijdig beschikbaar hebben van de reserveonderdelen;
  • Bij mogelijke overschrijding van het SLA tijdig escaleren;
  • Problemen signaleren, indien mogelijk oplossen en zo nodig escaleren;
  • Verantwoordelijk voor de juiste invulling van het service managementsysteem;
  • Het maken van de prijsopgave betreffende T/M calls.

Wat wordt er van jou gevraagd?

  • Je hebt een afgeronde MBO/+ opleiding.
  • Je hebt ervaring met telefonische omgang met klanten en collegae.
  • Je hebt inzicht in werken met Service Management Systemen.
Gewenste competenties:

  • Persoonlijke vaardigheden en eigenschappen.
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden.
  • Stressbestendig.
  • In groepsverband kunnen werken.
  • Kennis van de Engelse en Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk.
  • Flexibele instelling.

Begint jouw trail hier?
Reageer direct
In het kort


Referentienummer 2024-07800
Locatie Amstelveen en thuiswerken
Startdatum 1 december 2024
Einddatum 1 januari 2025

Uren per week 40 u p/w

Begint jouw trail hier?

Stuur ons je CV met een korte opdrachtgerichte motivatie.

Swoosh-CTA

Discover your BlueTrail

Onze weg naar jouw nieuwe carrière

Bluetrail-nieuws-2

Snelle respons en opvolging

Nadat jij op een opdracht hebt gereageerd, nemen wij binnen 24 uur contact met jou op en behandelen we jouw reactie.

Bluetrail-nieuws-1

Persoonlijk contact

We gaan met jou in gesprek. Wij kijken niet alleen naar je kennis en werkervaring, maar vooral naar jou als persoon. Dit is voor zowel de professional als de opdrachtgever belangrijk, wij willen de juiste match maken! Als we eenmaal de juiste match hebben gevonden, dan begint jouw BlueTrail en stellen we je voor aan de opdrachtgever!

Bluetrail-nieuws-3

Match en uitwerking

Bij een succesvolle match worden de contracten opgesteld. Door middel van innovaties en digitalisering proberen wij dit proces zo kort mogelijk te maken. Zo kun jij doen waar je goed in bent, terwijl wij zorgen voor alle administratie!

Bluetrail-nieuws-4

Heldere communicatie en ontzorging

Ook tijdens jouw opdracht staan wij altijd voor je klaar. Onze fieldmanagers zorgen er persoonlijk voor dan alles succesvol verloopt!

Swoosh-footer (1)

Follow our trail

Cookie Consent with Real Cookie Banner